RENSON® verlengt zijn contract als sponsor van voetbalclub SV Zulte Waregem met één seizoen.
De specialist in ventilatie en zonwering uit Waregem zal dus ook in het nieuwe seizoen 2011-2012 op verschillende locaties in het Regenboogstadion alsook op de truitjes en broekjes van de spelers van de A- en de B-kern te zien zijn. Bovendien staat het bedrijf vanaf dit seizoen met naam en logo op de kledij van de medewerkers van Essevee en op de kousen van alle spelers, ook bij de jeugdploegen. Met deze sponsoring wil RENSON® zijn naambekendheid verder verhogen. Het kiest met SV Zulte Waregem alvast voor een gezonde en stabiele club met een professionele uitstraling.
Het familiebedrijf RENSON®, opgericht in 1909, heeft zijn roots in het Westvlaamse Waregem. Na meer dan een eeuw is deze specialist in ventilatie en zonwering nog steeds in Waregem gevestigd. De naam is zeer bekend bij architecten, bouwbedrijven, raamfabrikanten, ijzerwarenhandels, zonweringbedrijven, serrebouwers, installateurs, aannemers,
, noem maar op. De directie van het bedrijf besloot echter om zich ook meer op het grote publiek te richten. Sportsponsoring was één manier om dat doel te bereiken. RENSON® wou echter niet met om het even welke sportclub in zee gaan. Toen wij voor het voetbal kozen, lag de keuze voor SV Zulte Waregem voor de hand, zegt CEO Paul Renson. Ik was immers al supporter van de Waregemse voetbalclub van toen ik omzeggens nog op de schoot van mijn vader Jan zat. RENSON® werd voor het eerst sponsor in het seizoen 2009 2010. Vorig seizoen werd de samenwerking verder gezet.
De directie van RENSON® heeft beslist om het sponsorcontract bij SV Zulte Waregem opnieuw met een jaar te verlengen. De naam RENSON® zal dus ook tijdens het seizoen 2011 - 2012 op de truitjes en broekjes van de spelers van het eerste elftal (A-kern) en de beloften (B-kern) prijken. Voor het eerst staat het bedrijf ook met naam en logo op de kledij van alle medewerkers van Essevee en op de kousen van alle spelers, ook die van de jeugdploegen. Daarnaast blijft RENSON® prominent aanwezig in het Regenboogstadion: aan de ingang, aan de kantoren en de bestuurskamer, aan het restaurant, op het scorebord en de LED-boarding, op het interviewbord en in de perszaal, ja zelfs tot in de toiletten.
Naast de naambekendheid op lokaal vlak ligt ook de professionele uitstraling van de club aan de basis van onze samenwerking: een gezonde en stabiele club met een langetermijnvisie met een minimum aan middelen een maximum aan resultaten boeken, zegt Public Relations Johan Debaere. Bovendien is voor voetballers een gezonde geest in een gezond lichaam enorm belangrijk, net zoals bij RENSON®, waar Creating healthy spaces een topprioriteit is.
|